הגרמ"מ שפרן לקבוצות הרכישה במודיעין: "אל תקלקלו לעצמכם"

"לאור פניות שונות של חברי קבוצה תמימים", כך נכתב, "נוכחנו שיש יחידים מתוך או מחוץ לקבוצות המנסים לחבל עם אינטרסים פסולים ולהוציא דיבת ניהול ודיור לרעה בואריאציות שונות"
ישראל פריי 7 Comment on הגרמ"מ שפרן לקבוצות הרכישה במודיעין: "אל תקלקלו לעצמכם"

בתגובה לטענות הקשות שהוטחו השבוע ביזמי קבוצת הרכישה 'ניהול ודיור', מפרסמים הבוקר היומונים החרדיים את מכתבו של הדיין הגרמ"מ שפרן, שבדק את הפרשה באופן יסודי, ומזהיר מאינטרסנטים המחבלים בקבוצה ושגורמים לה נזק

"לאור פניות שונות של חברי קבוצה תמימים", כך נכתב, "נוכחנו שיש יחידים מתוך או מחוץ לקבוצות המנסים לחבל עם אינטרסים פסולים ולהוציא דיבת ניהול ודיור לרעה בואריאציות שונות"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היומנים החרדיים מפרסמים הבוקר את מכתבו של הדיין הגאון רבי מנדל שפרן, בו הוא דוחה את הטענות שהועלו השבוע נגד היזם ומארגן קבוצות הרכישה אהרן טולנפלד. "אין כל ממש באותם חשדות ותלונות שהעלו", נכתב.

קבוצת רכישה במודיעין עילית הסתבכה, והיזם חושש מהפרסום

במהלך השבוע סוקר בהרחבה סיפור קבוצת הרכישה 'כזר ודיור, האחראית לכ- 1500 דירות בשלבי בנייה שונים בעיר מודיעין עילית. בקבוצה וביזמים הוטחו טענות קשות על עיכוב ממושך במסירת הדירות, כמו גם אמירות על חוסר יחס וטענות לאי התנהלות כספית תקינה.

מכתבו של הגרמ"מ שפרן נכתב לפני כשלשה חודשים, ולאור התפוצצות הפרשה בתקשורת פורסם היום ביומונים. אל שולחן הדיין הגיעו טענות הרוכשים, וזה יצא לערוך בדיקה מקיפה, בסיומה הסיק כי אין בהם כל ממש.

"לאור פניות שונות של חברי קבוצה תמימים", כך נכתב, "נוכחנו שיש יחידים מתוך או מחוץ לקבוצות המנסים לחבל עם אינטרסים פסולים ולהוציא דיבת ניהול ודיור לרעה בואריאציות שונות".

הגרמ"מ שפרן מפציר: "אל תקלקלו לעצמכם, אל תשתפו פעולה עם עסקנים, או בעלי שם לוואי אחר, המציגים עצמם כבאים לעזור לכם. חלקם נגררים ואינם מודעים בעצמם לאן הם גוררים אתכם וחלקם בעלי כוונות צדדיות".

2016-09-16-PHOTO-00002849



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    צריך עו"ד מקצועי שיטפל בזה אחרת אין אור בקצה המנהרה

    1. וכמה זמן יקח לו לעו"ד שאתה מציע ליכנס לתמונה?!
      ? ומה יועיל ?
      והאם לא יעלה יותר בגלל זה?
      ולא יקח יותר זמן ?
      ומה הוא בדיוק יעשה שטולנפלד לא עושה?!
      יביא מימון יותר מהר!?יביא ליווי יותר מהר יביא אישורים יותר מהר?!
      ואם יש כזה עו"ד אדרבה שיעזור לנו ושיוכיח רק שהוא באמת יכול לעשות יותר בבקשה למה לא
      אבל כל עוד אין הוכחות אז למה רבונו של עולם להשמיץ טיפש שכמוך אני שואל מה עו"ד אחר היה עושה או יעשה במקום אל תזרוק דברים באויר גם אני רוכש שם ואני לא רואה שמישהו אחר היה עושה את זה אחרת הרי כל האיטיות זה עקב הבג"ץ והפיתוח ברוב הזמן ועכשיו הסכמי פיתוח בעיריה ומימון תהליך פשוט שלוקח זמן פחות או יותר כל מי שהיה מנהל את זה כך היה נראה ואולי יותר גרוע
      להתחיל לחשוב בכיוון של לעזור ולא להשמיץ ולא לחתום בגלל זה ולא לשלם ולעכב את הפרויקט שזה רק לרעתנו אל תהיו טיפשים אנא אנא אנא מי ששומע אותי שיתחיל לחשוב בראש שלו חיובי שיחשבן ויחשוב שוב ושוב ולא יצעק סתם הרי גם ר' מנדל שפרן בדק וראה שהעיכובים והניהול בסדר אז מה רבונו של עולם את רוצים מתאוננים שכמותכם.
      רק אל תעכבו את הפרויקט דווקא עכשיו שכבר גמרו את עבודות הפיתוחתזרמו עם טולנפלד ותבדקו אותו באמת לא בגישה שהוא מושחת אלא הפוך הוא איתנו ולראות שבאמת אתה לא מעכב אם אתה רוצה באמת שהעניינים יזוזו ,
      ושוב בבקשה בדקו היטב והבינו ותשלמו כדי שהענין יזרום מה שיותר מהר

      1. בררנו מול ראש ערית מודיעין עילית גוטרמן. אין שום פעילות מצד טוננפלד לקדם את הפרויקט!
        תבררו לפני שאתם אוכלים כל לוקש .

        1. האמת שגם אני דיברתי עם העיריה וכמו שאתה אומר רק שטולנפלד אומר שמצד העיריה אין שום בעיה זה סיפור קצר רק שיש את הענין של המימון שזה הכי קשה אם תבררו אצל טולנפלד הוא אומר ברור את הבעיות האמיתיות ,רק רצוני לדעת מי כן יכול לקדם אבל שיוכיח יכולת או שתמצאו לטולנפלד מימון אני יודע שדווקא אם יהרסו עכשיו זה ידחה מימון של משקיעים מסוימים שלמשל עכשיו הם סוגרים איתם בנאותהפיסגה ואדרבה אם תוכלו לארגן גם למ21 אזז תעזרו לנו וגשו לטולנפלד להצציע לו. רק בבקשה קיראו את המפה ובררו נתונים לאשורם היטב ונסו לעזור לנו ולכם ולא להרוס

    2. חייבים שזה יתנהל תחת עינו הפקוחה של ביהמ"ש אחרת גם בעוד 10 שנים נמשיך לכתוב תגובות ודירות לא יהיו
      ברגע שביהמ"ש יהיה מעורב יהיה ליווי אנשים ישלמו והכל יבוא על מקומו בשלום

      1. במקום לכתוב את כל הכאב בטן שלכם בתגובות לכו להרב שפרן ישירות

    3. חייבים ליווי של ביהמ"ש בלי זה לא שייך להתקדם